1. Lisage tooted ostukorvi selleks, et tellimus vormistada. Peale tellimuse kinnitamist saadame Teile e-maili teel kinnituse kaupade olemasolu kohta ja arve.

2. Telefoni teel tellimiseks helistage numbril 672 0057. Meie klienditeenindus ootab Teie kõnesid tööpäeviti 08:30 – 17:00. Lahtiolekuaeg võib pühade ajal muutuda.

3. E-postiga info@procurator.ee

Tellimused komplekteerime ühe tööpäeva jooksul. Kauba tellimisel on oluline märkida, kuidas soovite kauba kätte saada: kas soovite ise järele tulla meie kauplus-lattu Kadaka tee 185D või soovite kohaletoimetamist.

MAKSMINE

1. E-posti teel saadetud ettemaksuarve tuleb tasuda Procurator Eesti OÜ kontole SEB pangas EE 281010220026801011.

2. Meie kaupluses on võimalik kauba eest tasuda kas sularahas või kaardimaksega.

3. Lepingulised kliendid tasuvad müügiarved pangaülekande teel peale kauba kättesaamist arvel sätestatud maksetähtaja jooksul.

KOHALETOIMETAMINE

Tellimuse saadame kliendini Omniva kulleriga, kes viib saadetise Eesti piires kohale sobival aadressil järgneva tööpäeva jooksul, või toimetame kliendile sobivasse Omniva pakiautomaati. Kauba kohaletoimetamistasu jääb üldjuhul kliendi kanda, kui ei ole kokku lepitud teisiti, ja lisatakse arvele. Postikulu sõltub paki kaalust/suurusest ja jääb vahemikku 3,00…5,50 eurot.